Interaktiv Årsredovisning

Nu kan du läsa Stokabs årsredovisning, på språng, i soffan eller kontoret. Genom den interaktiva versionen får du mer fakta och bredare information av innehållet i 2016 års upplaga.

Läsvanorna ändras och allt fler läser i plattor och telefoner och det finns oändliga möjligheter med digitala årsredovisningar. För första gången presenterar vi företagets årsredovisning digitalt med klickbara länkar som leder till filmklipp, webbsidor eller text för mer information i de olika avsnitten. På så vis håller vi informationen levande.

Hållbarhetsredovisning

Den interaktiva versionen är också ett led i vårt hållbarhetsarbete där vi bland annat drar ner på trycksaksproduktion och istället använder de digitala kanalerna.

Just nu pågår arbetet med 2017 års upplaga av Stokabs årsredovisning, som skiljer sig från tidigare år när vi kompletterar den med vår Hållbarhetsredovisning.

Förklaring till ikonerna

I de olika avsnitten ligger gula ikoner som ger dig möjlighet att länka vidare för mer information i de olika artiklarna. Var nyfiken och klicka för mer info!

Ikon Filmklipp Mer information finns som film
Ikon Internet Mer information finns på nätet
ikon stokab.se Läs mer på stokab.se
Ikon Läs mer Läs mer